千奇百趣 Interview 耍套拳黎睇下先啦

年尾啦……Woo~~ 咁又一年,距離退休又邁進一大步!!!預祝大家新年快樂!!!
最近天氣終於變返真正嘅冬天咁,一方面覺得幾爽,另一方面又搞到小編好懶,連寫都唔多願寫多兩句。XD

舊時啲人走去見一份工,都會問個應徵者識啲咩,同武打有關係嘅工作,可能都要個應徵者「耍返套拳」黎睇下先。不過小編真係估唔到去到依家哩個年代,見位普普通通嘅水電工都咁非凡,竟然話想耍套拳俾小編睇!

話說臨近年尾,小編公司出左 Post Technician,入黎嘅申請都有小貓三四隻,睇返份履歷,全部都好似唔錯咁,所以都約佢哋上黎見一見個面,話哂一睇岩就轉個頭俾 Offer 約返工嚕。

其中一個應徵者拳輝,約到上黎就開始面試嘅過程:自我介紹、講下自己以前嘅工作等等。聽左一陣,小編想知道除左份履歷上面寫嘅工作之外,拳輝仲有無其他隱藏技能對公司有用。

點解會咁呢,因為小編亦都深知好多時候,履歷都未必真真正正反映得到一個應徵者嘅所有野。諗深一層大家都明白,一生人流流長,幾隻字又點樣講得哂。所以你當小編想知道更加了解拳輝又好,當小編衰多口又好,循例都會問一問佢有無其他履歷表上面無嘅野。

Um……我後生嘅時候就學過下拳嘅,依家都仲有打開架,駛唔駛我耍返套拳俾你開下眼界?」

欸?大獲!凍得制搞到小編表達得唔係太好,問得唔好搞到拳輝誤會咗!!所以隨即就同拳輝講話唔駛啦,雖然小編都想睇下耍拳,不過一來面試間房咁細,耍起套拳應該會拆哂間房嘅野,而且小編都係想知會唔會有其他技能可以幫到公司,所以就拒絕咗。最後都見到七七八八,都覺得拳輝幾好,循例打埋俾個部門經理上黎見一見……

雖然拳輝突然間咁爆話耍套拳俾小編睇下,不過同時又可以緩和下面試嘅氣氛都唔錯,同埋傾落都覺得拳輝都係一個正常人,又有恰當嘅技能,Why not have a try



留言

這個網誌中的熱門文章