Onboarding 第一日注意事項 準時

唔知曾經大家有無睇過一個節目《90’s夢飛翔》入面嘅阿輝?!由於之前最高 click rate 嘅一直都係節錄左佢柒咕碌嘅前半段,但最近小編突然好奇後半部分到底係點,所以終於俾小編搵到成個節目。雖然睇睇下真係會有尷尬癌,但係當你睇哂 20 分鐘之後,就會發覺,其實阿輝真係好勇敢,同埋好勇於去追夢!90 後萬歲(誤)!!

不過咁,先唔好錯 Focus,雖然欣賞佢勇敢,但因年少輕狂,佢 Onboarding 嘅第一日簡直不堪入目,完全係低級錯誤,遲到!

首先我哋睇下第一段(由第 10 秒開始:https://youtu.be/JrK9zpOHe2Q?t=10

主持人:點呀?第一日返工就遲到呀?

阿輝(笑住講):唔識路呀……

主持人:下?唔識路就早啲出黎囉。第一日返工唔好遲到呀,知唔知呀?

第一日返工就遲到固然唔應該,但問題係個理由竟然係唔識路,正如主持人咁講,唔識路就早啲出黎,或者直頭之前一日試下去,咁咪識路囉。另一樣野就係你遲到都要施施然咁行過去,仲要笑住咁講,令人覺得你唔認真,所以哩種情況下,點都要交少少戲,就係扮慢跑,最好有少少汗,然後個樣好內疚咁講「對唔住呀,我遲到……」。


第二段(由第 7 59 秒開始:https://youtu.be/JrK9zpOHe2Q?t=479

製作助理 Tim:喂阿輝,你點解仲未到嘅你?喂我咃講明 12 點鐘到到喎。

(到埗後)製作助理 Tim:今日約幾點?

阿輝:12 點。

製作助理 Tim:依家幾點呀?

阿輝:12 3 到。

製作助理 Tim:我隻錶 12 4 啦。

製作助理 Tim(向主持人講):佢話佢會遲一至兩個字到

主持人:幾點打俾你嗰陣?

製作助理 Tim(向主持人講):嗰陣時,11 10 到。

黎到第二段,大家需要學嘅係咩呢?就係如果你有事要遲到,絕對唔可以最後 1 2 個字先打俾僱主,因為好多時都係 Foresee 到你會遲,除非有突發事件啦。話時話,個製作助理自己講話係約 12 點到到,俾人嘅感覺係 Around 12 點啦,雖然話作為僱員早到好過遲到,不過如果約你嗰個都講得唔肯定,令人覺得有彈性,又真係敗筆。


第三段(由第 9 25 秒開始:https://youtu.be/JrK9zpOHe2Q?t=565

阿輝:列車延遲左……

製作助理 Tim:延遲左呀?下次你都 Call 聲丫……

可能上次阿輝打俾製作助理,搞到俾佢扳左一野,今次索性直頭唔打俾佢,點知又衰左。同第二段一樣啦,雖然港鐵成日壞,之但係佢壞左 20 分鐘之後就「一定」會話你知佢壞左(突然又諗起工展會「個野壞左呀 ~」),嗰時你就最好打一打俾僱主啦,等對方都有啲預算你幾時會到。

不過同上個禮拜講嘅一樣啦,所以野都係同一個字有關係,「緣」……因為「緣」哩樣野真係好玄,有啲人請返黎嘅時候,你會覺得佢個印象好到加零一,無論佢做錯咩你都覺得可以原諒佢;之但係有啲人就相反,請完返黎之後,突然又覺得佢印象差到飛起,就連呼吸都係錯。

可以點?生生性性,盡量唔好出錯啦。


留言

這個網誌中的熱門文章