又黎英文名

首先補祝大家冬至快樂,當大家睇到哩篇嘅時候,我相信已經係平安夜了,所以再祝大家平安夜平平安安,祝舊年已經變左三人行嘅大家,再接再勵。

上年提到見過有應徵者叫啲得意嘅英文名,例如咩 SweetieAlienCupidEmperorKeepwin,近幾個禮拜又見到幾個新嘅英文名……

Waiting — 岩岩大左結局嘅 CCTBB 台慶劇《兄弟》入面有個 Sitting,而哩位女仔就叫 Waiting 啦,雖然唔知佢 Waiting 緊啲咩,不過斷估應該唔會係 Waiting 緊小編約佢平安夜出黎去街街啦。 : (

Monkey — Monkey 哩位人兄,其實都幾人如其名,因為由佢一入公司大門嗰一刻,佢已經周身郁,彈黎彈去,周圍睇黎睇去,堅係成隻 Monkey 咁,不過如果公司有哩一類人,Annual Dinner 搞氣氛應該相對容易好多。

Handsome — 那,又係哩一類英文名,叫哩一類英文名嘅人,多數就唔似 Monkey 嗰類人咁,哩類人往往同佢嘅樣貌不相符,叫得 Handsome 就一定唔 Handsome,叫得Beauty 就一定唔會 Beauty,又不過咁,凡事都有兩面,咁樣嘅人先有 Gimmick,容易打入圈子,所以往往哩類人都係鎂光燈下嘅焦點。

Apollo — 太陽神阿波羅呀,型到噴汁!不過再睇一睇個人……算了,話哂都就黎平安夜,免得太毒舌會俾人尋仇。

分享下哩啲英文名俾大家聽,純粹等大家增廣見聞,同埋幫大家為自己嘅小朋友改返個又型又靚又特別嘅名,完全無貶低成分。小編覺得每一個父母改嘅名都有佢背後嘅原因,千其唔好因為一啲無謂嘅原因而放棄,包括俾大家笑兩笑等等;至於如果個名係你自己改嘅,咁呢……就呢……入廁所照下塊鏡,改返個岩自己嘅名啦。



留言

這個網誌中的熱門文章