Annual Dinner 禮物贊助

又到年尾,又係啲 Annual Dinner、春茗出場嘅時候。有啲公司幾有趣(包括小編嘅公司),自己要搞 Annual Dinner,又要有抽獎,咪公司自己出錢囉,做咩要叫自己平時啲供應商 Sponsor 抽獎禮物?要慳錢都唔係咁樣慳架……

不過你叫得人哋 Sponsor,就控制唔到人哋送咩黎。當你見到以下物品,你可能會心諗:不如各位供應商同公司講句:「我哋公司嘅 Policy 係唔可以做哩一類嘅 Sponsor。」

1) 廁紙
係放喺廁所用,一卷卷嗰隻,個牌子完全未見過,絕對係坊間超市、藥房都絕對搵唔到嗰隻,而哩隻廁紙嘅顏色比較奇特左少少,唔係平時用嘅白色,亦唔係有環保成分嘅啡色,又唔係竹炭嘅黑色,而係一隻好奇怪嘅綠色……

2) 綿被
唔係想話人 Cheap,有啲牌子或者質料可以好高檔,如果係全新嘅話……但小編收到一張唔單只係有異味,仲要係有漬嘅綿被。其實手頭緊嘅,真係可以話 Sponsor 唔到,唔駛咁辛苦特登喺倉底搵一張要扔嘅綿被出黎。

3) 餅乾、朱古力等零食
成箱成箱咁送黎,諗住當人人有份咁派俾同事,不過睇清楚,係今日到期……當小編無講過……

4) 餐具
成套餐具嘅話都唔錯,但係每一隻都唔同款,仲要每個大細得一隻,可以點?!「WOW,恭喜哂,你今年抽到一隻叉!終於都有叉用啦!」當你諗住唔抽獎,變做人人有份永不落空嘅時候,睇真啲,隻餐具有裂紋……

有啲公司會叫膠層捐出抽獎禮物,對於哩樣野,本身個 Idea 都可能幾好嘅。不過咁,其實小編都唔多贊成,因為搵得多就唔一定要捐。如果唔係,出面啲機構呀、名人呀都唔駛成日話搞咩募捐啦,自己搵咁多錢,捐出黎都幫到好多人。最慘嘅係供應商送黎嘅禮物,唔岩駛,都可以當垃圾處理左佢(未必係扔嘅,送俾其他人囉),但係膠層捐嘅話,就算唔岩用,都焗住要用黎抽獎。有啲膠層好識做,會捐現金、手提電話、Ipad 等等,但都見過比較特別嘅。

1) 文房四寶
係真正嘅文房四寶,唔係話普通原子筆、鉛筆、擦膠嗰啲,而係真正嘅傳統紙、筆、墨、硯。唔係咁多人都有文學修養,小編怕時下岩岩出黎做野嘅年輕人,連毛筆都無見過。

2) 家庭電器
本身又係無問題嘅,但係壞嘅電器就有問題!見到個盒舊舊哋,打開黎試下,點知部抽濕機係開唔著的!

唉!好彩公司唔算太差,另外預備左一筆錢黎買啲正常嘅抽獎禮物,仲要係哩筆錢入面,用一部分黎買返部同個膠層送嘅一模一樣,扮全新貨品送出去俾同事……

既然都預左錢買禮物,就無謂叫其他人或者其他公司贊助啦,要小編哩啲小薯仔諗辦法處理哩堆垃圾,你估真係好好玩咩!



留言

這個網誌中的熱門文章