叫腦細加多啲人工(一)

點樣先可以成功叫腦細加多啲人工,哩樣係歷久不衰嘅一個討論話題。但小編真係教唔到大家有咩必勝法則,有嘅話小編自己都唔駛咁辛苦啦。正路嘅提議都不外乎留意一下市場動向,相關行業消息,將自己嘅功勞整理好,再 Present 俾腦細聽。

耐不耐就會有同事作出哩個嘗試,去搵腦細傾人工,而當中有啲原因會令大家充滿歡樂,但係加人工唔成功。

1) 「我層樓未供完,又有幾個細路要養,仲有卡數要交……好大壓力!」
哩樣野一啲都唔好笑,係好殘酷嘅現實。不過咁,十個同事入面有十一個都係咁……

2) 「如果我唔搵多啲錢,會無錢俾個仔買樓。」
小編都好羨慕有個廿四孝老豆……

3) 「因為我靚仔過其他同事,令公司形象好啲。」
唔……見仁見智啦,同埋除非你係見緊美容廣告代言人哩份工……

4) 「我好大力,可以一次過搬好多野,勁過其他同事!」
除非你係做緊一份需要體力勞動嘅工作,我相信會有一個幾大嘅優勢,不過如果係 Office 工的話……

5) 「因為我老婆喺大公司做 Marketing Manager,我唔想低人工過老婆!」
……

其實要 R 腦細加人工,真係要熟悉腦細嘅脾性,同埋最緊要知道自己係咪真係講緊野,如果唔係加唔到人工事少,影響將來晉升事大呀……

恭喜大家又到 Monday Blue,咁又開始一個新嘅禮拜,距離大家退休又邁進一小步了!


留言

這個網誌中的熱門文章