千奇百趣 Interview    廿四孝阿媽

哩次黎見工嘅係一位中年女士,就叫佢做廿四媽媽先,佢申請嘅職位係清潔工。傾左兩句,小編發現廿四媽媽之前無做過相關工作(清潔依家都好難請人,所以就算無相關工作經驗,都會試下睇下做唔做到),於是乎小編就同佢講:「不如我解釋一下工作內容、返工時間同埋輪班嘅情況……」

點知佢一下就 Ban 埋黎話:「哩啲野唔駛解釋咁多,估都估到……」

小編對眼突然變大,直頭啲火都噴埋出黎。諗左陣,唔……都係算,慳返。無計,一來因為 Hea 哩樣已經深深地紮根於小編嘅 DNA 裡面;二來就係你又真係咬佢食,最多只係唔請佢就算數,串佢都厭哂氣。

跟住廿四媽媽未等我出聲,已經繼續講:「不如講下我個女丫,佢岩岩畢業搵緊工,你哋公司有無空缺適合佢呀?」

小編繼續眼火爆中:「咁……你個女讀咩科,對邊一類工作有興趣?」

然後心諗:反正有個咁無禮貌嘅媽媽,個女都唔好得去邊……

廿四媽媽答小編:「佢好叻架,又斯斯文文咁,有無啲寫字樓工,即係好似你哩啲咁,舒舒服服,又唔係好多野做嘅工?」

What the Bird……估唔到依家連啲阿媽都想仔女日日扮下工咁就算……

首先小編先旨聲明,小編份工真係好多野做,應該咁講,香港地應該無乜邊份工唔係咁,而且寫字樓工唔係舒舒服服架,受嘅壓力大過勞動工作好多。再者,如果有哩啲無乜野做嘅工,小編都第一時間自己去做左先啦!

躁躁地咁同廿四媽媽講:「我哋文職嘅職位暫時無空缺。如果你個女對我哋公司有興趣,你可以叫佢 send CV 俾我哋,適合的話會安排約個時間同佢見一見面。」

廿四媽媽驚訝咁問:「CV?咩黎架?我以前喺鄉下搵工嗰陣都唔駛交哩啲野個喎,我個女喺國內讀完書,依家仲係大陸,如果你哋唔係請佢就無謂哂時間叫佢黎香港。」

……

小編拉返個話題返黎:「不如我哋講返你申請清潔工哩個職位先……」

廿四媽媽即刻插嘴:「咁你哋請唔請我?我黎左香港唔係好耐,求其有份工就得!」

跟住又自言自語話:「我都係想個女喺香港做野,然後搵住好人家……」

佢講到咁,小編一時之間唔知點應佢,唯有叫佢返屋企等消息……

老生常談一句,入鄉隨俗,最低限度保持返應有嘅禮貌。雖然當事人可能不自知,而且亦都係為個女好,但好多時係,說者無心,聽者有意,同埋好心做壞事。小編同廿四媽媽講左咁耐,都真係哂左幾多時間。

補充多句,如果真係想搵工,一定要自己申請,有問題最好自己問,唔好由其他人代勞,以免出現豬隊友,丫唔係,係豬媽媽先岩,所以就算佢個女真係 send 左份 CV 入黎,小編深信一定會幫佢沉底,因為第一印象已經差到飛起。



留言

這個網誌中的熱門文章