邊一個發明了返工

話說聽聽下小飛機場嘅《邊一個發明了返工》,諗返起上個禮拜某日晏就趕緊返 Report 途中接左一個女士電話……


女士:「請問你地係咪小蕃茄公司人事部?」

小編:「係,請問有咩幫到你?」

女士:「你哋係咪請緊侍應?」

小編:「係……」

飲食業人手長期短缺,入行嘅年輕人數唔多,所以可以話長期都係請緊人。正當小編以為對方對職位有興趣嘅時候……

女士:「唔係我自己想申請,我都唔駛返工,我無做野好耐啦……」

唔……噢!原來你就係小編之前喺 14 個禮拜前提過嘅,嗰 134 萬人嘅其中一個……(咁都搵到幾多個禮拜之前講過嘅野,原來小編都幾勁 XD)不過咁,你唔駛返工姐,但係小編依家仲係返緊工!可唔可以唔好提起人哋嘅傷心事……

女士繼續講:「其實我係幫人問嘅,我成日都幫襯開你哋,見你哋啲同事嘅質素真係麻麻地,乜依家真係咁難請啲好嘅侍應咩?咁岩我去開有間 Fine Dining 餐廳,識到有個侍應真係好好,服務好細心,咪想介紹俾你哋囉。」

可能小編嘅公司無人哋去開嗰間 Fine Dining 餐廳咁高檔,服務咪無人哋咁好囉……

小編:「多謝你嘅意見,如果你想介紹其他人應徵,麻煩你叫佢將履歷 Send 去我哋公司嘅 Email 到,Email Address hiring@smalltomato.com.hk。」

女士疑問 Mode:「乜原來要咁麻煩架?我仲以為打個電話黎同你哋講下就可以安排面個試添……不過我其實都唔知人哋係咪想轉工,等我下次問下先。」

係啦,你問左人先啦,人哋做得好地地,可能唔想轉工呢。同埋如果真係對小編公司嘅職位有興趣,都咁大個人啦,不如自己親自打電話黎問……

話說,到底係邊隻皮蛋發明左返工哩樣野?而點解有人又唔駛返工?聽日又返工啦……


題外話,有間機構 approach 小編,問小編可唔可以幫佢地手宣傳下,本身就對幫人宣傳無咩大興趣,因為小編只係諗住 Hea 下就算。不過見到佢個 Logo 個人仔又幾 Chill 咁,又講到重視放鬆同休息咁,重點仲係因為有治療犬……

唔理點都好,小編做野之前都係要做下 Fact Check,雖然小編第一次聽「海港青年商會」哩間機構,不過原來都幾耐歷史……如果有興趣俾啲關於員工身心健康活動嘅建議佢哋,自己上佢哋個 Facebook 睇睇方法。而且佢哋 6 24 號晏就 1430 – 1630 有個嘉許禮,我哋偉大嘅副局長徐英偉先生亦都會做主禮嘉賓,到時仲會公佈一下收集左返黎嘅結果。

當然,適當地保障返自己嘅私隱都要啦……

留言

這個網誌中的熱門文章