撳一個制出糧

好多公司每個月都有一日係固定出糧日,好似 7 號、25 號、26 號、30 號等等。撞岩嗰個月出糧日係週末或者紅日就會推前。一般就唔會特別改,而新同事一入職小編就會通知佢哋關於公司係每個月 25 號出糧嘅。而據小編所知,幾十年都無變過。

早幾個月嘅 25 號(唔係星期六、日或者紅日),有個做左幾年嘅同事走上黎小編 Office……

金同事:「唔該,我想今個月轉出糧戶口。」

正當小編個「好」字想衝出黎嘅時候……

咦?等等……今個月?今個月啲糧今日咪岩岩過左數囉?!

等小編問清楚啲先:「今個月嘅糧喺今日已經過左數啦,你係咪想我哋下個月幫你轉哩個新戶口出糧呀?」

金同事突然心急咁話:「唔係,我係想今個月份糧出落哩個新戶口。我知係今日出糧,而今日又未過,你依家幫我轉咪得囉。」

喂呀,又黎!哩個同事腦部咩構造呀!?!?

出糧唔係小編依家喺個位撳個制即刻幫你過到數,係我哋幾日前已經做好哂,再搵腦細簽名作實,然後再交去銀行。就算小編喺銀行做,都幫到個同事即時轉戶口號碼,已經過左舊戶口嘅糧都……

小編:「今日過數無可能幫到你轉戶口,而且今個月份糧都過左落你之前個戶口,下個月開始可以轉戶口出糧。」

金同事:「下?我前日 Cut 左個舊戶口啦喎……」

喂呀!!!不如你出年先講?!即係依家出唔到糧俾你啦!又多左樣野做啦!

小編要 Hea 呀!

Hea 呀,哈利!


Hea 爆冷知識 Recap 多次:
根據現行 Cap 57 《僱傭條例》第 63C 條,如果唔遵守 7 日出糧哩一個規定的話,最高可被判罰款 35 萬港幣及監禁 3 年。講緊嘅 7 日係酬金期後嘅 7 Calendar Day,唔理係咪星期六、日或者紅日,所以大家要小心,尤其是你公司唔係預付,而係酬金期完左先做 Payroll

記住,係所有有份令到遲出糧嘅人都有機會被罰!(雖然多數 Case 都係罰錢了事,但唔代表唔會拉人坐監!)

另外就係根據第 25A 條,每遲一日,就要罰多一日利息,直至完全支付薪金。現時終審法院首席法官頒令判定債項利率為 8%,每 3 個月就會頒佈新嘅利率,不過最近咁多年都係維持喺哩一個利率。如果想知道最新嘅利率,請參照司法機構網址:http://www.judiciary.hk/tc/crt_services/interest_rate.htm



留言

這個網誌中的熱門文章