千奇百趣 Interview    面試幾點到好

每年有幾個月份都會有好多同事辭職,唔係就二月出完雙糧花紅,就係就四月加完人工之後就走人,香港地差唔多大部分公司都係咁。既然同一時間咁多人走,咁梗係預先就要出定廣告請人啦。其實平時都係咁見人架啦,不過尤其哩啲月份就更加見得多,仲要夾埋應徵者嘅時間,分分鐘一日要安排兩至三位應徵者見。

話說有日約左三位應徵者下晝面試,正路一個面試就歷時 30 – 45 分鐘,所以約左一個 2 點半,一個 3 點半,一個 4 點半,咁小編打你就算拎盡 45 分鐘黎見,仲有 15 分鐘 Hea 下,等下一個黎。點知,估唔到小編仲係太年輕了,估唔到應徵者真係個個都「古里吾島」過黎……

當日 2 點半嘅時候,等極都唔見個應徵者出現,打俾佢又唔聽,諗住佢自動 No Show 算啦,滿心歡喜咁諗住「好 Yeah,有得 Hea 下」。點知去到 3 點鐘,接待處姐姐打上黎我到,話本身約左 3 點半果個提早左半粒鐘黎到,依家等緊我。

算數,至少都叫抖到半粒鐘,咪拿拿林「的」左佢上會議室到坐住填 Form。隔左唔夠五分鐘,接待處姐姐又打上黎話有人見工。

咦?又見工?

問真 D,原來係 2 點半嗰個遲左半粒鐘,電話又咁岩無電通知唔到小編。Anyway,本身佢自己遲到,無得講啦,焗住等我啦掛。嘿嘿。

到左時間大約 3 20 分左右啦, 3 點半嗰位應徵者填完 Form,突然接待處又打上黎,我諗住應該係 2 點半個應徵者等唔到,要閃人,點知……

「喂,HR 呀,有位小姐約左 4 點半上黎 Interview……」

咦?依家 3 點半都未夠喎!一問之下,原來因為佢記錯左時間,以為 3 點半……

喂呀!到底大家可以有幾大時差?一個就遲半粒鐘,一個早半粒鐘,仲有一個早一粒鐘,想玩咩呀?三條友同一時間黎小編到做乜……如果同一時間見你地,駛鬼小編幫大家約時間咩,不如個個約朝早 9 點正,早 D 搞掂唔駛 OT 啦。

俾大家一個小貼士,見工遲到或者知道你趕唔到,不妨早 D 打返俾 HR 睇下遲少少方唔方便,如果唔方便就再約過第二個時間啦。另外早到就一定架啦,不過早 10 15 分鐘已經非常非常非常之足夠,好多應徵者,尤其是見高級職位,成日都提早半粒鐘、一粒鐘到,咁樣其實會好打亂 HR Schedule。無乜 Appointment 嘅時候,早 D 見你就無咩野嘅,但係遇著趕緊 Budget 嘅時候,你早左黎,都係照放你喺接待處坐咋,陣間你等唔到,又係咁叫接待處姐姐狂打上黎。

真心的,如果自己真係早左到,不妨唔好入公司住,喺附近商場行下,涼下冷氣,冷靜一下個人好過。小編都有聽過朋友去見半山嘅工,早到左 45 分鐘,而間公司附近無商場,又無地方抖下,結果佢去左附近屋苑嘅 Reception 到坐,扮見人地份工。

總之嘅就係見工早 10 15 分鐘已經非常非常非常之足夠!!!



留言

這個網誌中的熱門文章