我都唔想交咁多稅


係,我都唔想,相信無人想……

所謂課稅年度就係由 4 1 號至下年嘅 3 31 號,而差唔多 5 月嘅時候,你就會收到稅局寄信俾你,叫你報稅。

小編每年都會差唔多喺 4 月頭嘅時候,幫每位同事都準備一份「IR56B」嘅 Form,去協助大家報稅之用。哩份 Form 除左會交去稅局之外,小編亦都會俾返一份同事作個人報稅之用。

可能你對「IR56B」哩個名無乜印象,但係絕大部分打工仔都一定收過哩份 Form(走法律罅果 D 公司可能就唔幫大家報),上面記錄左你嘅全名、身份證號碼、地址、性別、婚姻狀況等等,當然唔少得你喺哩一個課稅年度嘅總收入。

話說有一年派完哩份 Form D 同事,本來諗住可以 Hea Hea 先做其他工作,點知哩個時候,收到一個同事嘅電話……

同事:「Er……我呢……我其實岩岩收到份 56B,見到個數目都唔細,應該要交唔少稅,所以想同公司商量下可唔可以報少 D 收入,我唔想交咁多稅……」

我啞左兩秒:「唔……其實咁樣係犯法架,我唔想返工返到俾人告。」

我當下心諗:你哩 D 收入多嘅人,仲對住我哩 D 收入少嘅人咁講?!

同事:「係咪真係無得傾?」

我心諗:留返你自己同稅局慢慢傾飽佢啦!你都識講收入唔少,咁交稅梗係唔少啦!況且年年都係咁交,同埋一早都知自己每個月搵幾多,心裡有數啦。慘得過我哩 D 係完全無機會好似你咁交咁多稅……

P.S. 如果真係想交少 D 稅,都係睇下有 D 咩正常途徑啦……

稅項扣除: https://www.gov.hk/tc/residents/taxes/salaries/allowances/deductions/index.htm

 


留言

這個網誌中的熱門文章