你想改咩英文名?




成日對住班外國人,見埋哂成抽成抽咁上既 Middle Name,好似見到 D Ampaphilia Great Wall S. Skywalker 哩類呢,睇完都唔知個姓係 Ampaphilia 定係 Skywalker 定係成抽都係佢個姓……

本身以為係外國人先多古靈精怪名,實情係香港人都大把,仲要個名叫出口都實俾人改到花名。

老實講,除非一出世就係哩個名。如果唔係,改咩名係閣下既自由,例如叫下「肥脾(Phoebe)」、「矮肥(Ivy)」或者「蘿蔔(Robert)」都無咩特別,但仲有 D 名的確會令其他人有幻想。以下係睇 CV 既時候,見過最神奇,拍埋一齊企會變五星戰隊既名。

Alien 異形?!我堅有興趣一睹廬山真面目。
Sweetie 如果係個女仔既都幾有遐想既,好可惜佢係一個男仔。雖然我無性別歧視,但我嗌唔出口,我怕嗌完會嘔左出黎。
Cupid 一位 50 幾歲幾大叔,唔知撮合左幾多姻緣呢?(以防萬一你唔知邊個係 Cupid,佢就係傳說中係咁射箭既丘吉爾?丫唔係,係丘比特。近年好似認錯左 D 男仔頭)
Emperor 可能依家興,我跟唔上潮流。反正打工仔就無咩前途,高壓統治成就大器。
Keepwin 成日贏?Keep 住贏?係咪賭馬賭得多上左腦?定係信得 FB D 咩五百變五萬既人太多?

改得哩 D 名,某程度上都請得過既。因為俾著係我, D 人叫左咁耐我個名,無返幾公斤勇氣都唔敢應。

其實我都係想叫你先嗌你個名姐,斷估你都唔想一嗌你個名,跟住成村人望返轉頭……或者最後只可以書面或者面書溝通算了。 

曾經聽過有個師兄話傳統既公司見到男應徵者要有返個易嗌又 Man 既名先大機會 D,而女既就要斯文 D 同優雅 D。小編就唔係咁認為啦,因為雖則小編我兩隻都唔係,但都叫有幾獨特(至少香港無人會叫哩個名),發覺又真係有多左 Interview 同收到 Offer 既機會。所以話呢,有時候有個獨特少少,睇落又有少少氣質既名,的確會為你帶來機會,而小編就有一個咁既名啦,大家恨唔到咁多。

當然,最重要既都係顏值唔可以太低分……(笑)


留言

這個網誌中的熱門文章