千奇百趣履歷表




負責招聘既同事每日都收到唔少求職信同履歷。點樣寫一份好既履歷,我地以後可以慢慢探討,但以下收到既就一定可以突圍而「出」:




第一個要講既 CV 就係……你既經驗係無經驗?直接去片。

Mr Chan XXXXXXXX
Phone: 61234567
Address: XXXXXXXXXXXXX
Education:
XXX Higher Diploma         2017
XXX College                         2000 – 2006

睇到哩到都覺得無咩野,想打去俾佢架啦,不過繼續睇埋落去先。

Work Experience:             No Experience

欸?

每個人都經歷過 Fresh Grad 搵工既日子,雖然無工作經驗係事實,但無必要畫公仔畫出腸,出黎社會第一樣野要學既就係包裝自己,可以寫下其他經驗,例如上莊、學校搞下活動或者做下義工服務等,又可以搵下兼職,累積下經驗,但佢份 CV 寫住 No Experience 就真係第一眼就打個凸。

仲有既係…… 2006 年至 2017 年,成 11 年做過咩?依家都已經 2018 年嚕,又無做野,又無讀書,莫非去流浪?而通常叫得哩類應徵者黎到既答案都係:「噢,哩段時間幫屋企生意執頭執尾咁囉……」其實哩 D 都係經驗黎架嘛。




跟住睇下第二份 CV (應該話係求職電郵)果陣,我個腦只係浮現左一個問題:「你想申請咩職位?」

Subject: Looking for a job
Content: Hi I would like to apply for a job. Thank you! Hoping for your reply.

好彩你真係 Hope 下,想 Apply 咩工又唔講,連得果幾句野既 Grammar 都錯。
我地唔係職業介紹所,無時間去建議你申請邊類工作(雖然其實咁樣既 HR 應該會幾有挑戰性,可以真真正正做到 Staffing 既真諦)。



然後收到既係一個無 CV Cover Letter 既求職電郵……
姓名:何先生
電話:6123 4567
工作經驗:6

↓或者係好似哩個電郵咁↓
申請侍應生
本人姓陳,申請廚師,請電:1234 1234,謝謝!

雖然近年大趨勢都係講緊唔駛 CV,不過最近收到越黎越多只係留低個名同電話既電郵。其實 CV 其中一個作用係唔想大家哂時間,又係果句:合則來,不合則去。如果你無 CV,我地可以做既只有 Ignore 或者打電話請你將 CV 電郵俾我地,亦都唔會增加面試機會。



做得 HR 既,一定曾經收過好似書咁厚既 CV,而小編亦都收過一份超過 20 頁既 CV,申請人將每份工作上既所有細節都詳細列出。可能佢真係經驗豐富,但我地當故仔咁睇,睇到第 4 頁都已經開始頭暈(其實睇到咁多,係咪已經好勁?)。

麻煩執 CV 既時候,諗一諗我地哩 D Hea HR 睇既心情。

初心者至中階者 CV 最好唔多過 3 頁,當然 D 字唔好密密麻麻,列出重點就可以了,除非你見緊設計師,如果唔係份 CV 最好唔好太多花巧野(適當既花巧可以突圍而出);高階者的話,都打滾左咁多年,自行決定吧。




最後睇緊一份係好禪既 CV,亦係我入行以來,收過最弔詭既 CV,直頭有洗滌心靈既感覺。

準備好未?
.
3
.
2
.
1
.
去片

特別的履歷
這是一份履歷,也不是一份履歷。不論是甚麼,反正是特別的。既然是特別的,不妨看完再說。當你看到這句話,相信你已經感覺到某種與眾不同。這份履歷不會說我的背景和經驗,因為我認為最重要的是思想。一種思想,或者一句說話……( 下刪 1,000字)

老實說,望住哩份 CV 我無咩好講,好似睇緊 TBB 既遺書咁。我諗我應該未去到咁高 Level,可以同哩個哲學家溝通到,因為我覺得選擇見唔見一個申請人,第一步一定係睇你 CV 上面寫係背景同經驗,同埋到底你識 D 咩,最好就係一上崗就即刻可以 pick up 到工作上既野,又可以同到其他同事溝通同夾得到,反正大家都係扮工一族。反而搵男、女朋友的話,我都認為最重要的是思想。一種思想,或者一句說話……(下刪 1,000 字)




再見到哩類 CV 我真係想將個申請人折斷,哂大家寶貴既時間,大家都知秒秒鐘幾千萬上落,分分鐘俾我中左個六合彩就可以第二日 No Show 架啦嘛,日返 9 粒鐘,俾 D 時間我 Hea 下好嘛,咁多位大佬?

祝各位可以請到合適既人才。



留言

這個網誌中的熱門文章