千奇百趣 Interview  之  廚房篇



Interview 可以話係 HR 工作範疇入面其中一個非常重要既環節,每日見住好多唔同既人,有時真係可以話係千奇百趣……

應徵職位:初級廚師
我:「你之前多數煮開咩菜式?有無咩拿手菜?」
應徵者:「其實我好少煮野食,因為怕接觸生肉。」
我:「……」
我地無搞齋菜,佢又唔係見甜品師傅哩個位……

應徵職位:廚師(水產)
……
我:「有無關於職位上或者公司上既問題?」
應徵者:「我係唔會殺生架,哩樣野我要依家講清楚。」
我:「……」

老實講,依家 d 人鬼咁鍾意食游水海鮮,貪佢夠新鮮嘛。上一個又話怕接觸生肉,哩個又話唔殺生,家陣係咪要佢地出返 d 人工請一個專人負責劏?

留言

這個網誌中的熱門文章