你同我打到佢聽為止!



曾有幸在薄有名氣的 HR Director 手下工作,不過佢出名異常性急,哩頭 send email 俾我,2 秒後就即刻問我睇左未,仲話電話響兩下就要聽,問你既問題唔準諗要即刻答,總之樣樣野都要快快快,所有野都要即刻即刻即刻。

有一次負責 training 的女同事 G 到意大利度蜜月兩個禮拜,期間我地咩都要快既 HR Director 對女同事 G 整的 training plan 有疑問,想話打俾佢直接問。咁我地聽完覺得都係下年既 training plan,無咩咁 urgent,所以話諗住等佢放完個假再問。點知 HR Director 話唔得,要即刻問清楚。

我打左幾下無人聽,發覺唔對路。然後諗諗下香港時間朝早 10 點幾,意大利應該係半夜 4 點幾,應該仲瞓緊覺,打多幾次確定真係無人聽之後,諗住用埋時差既理由都叫交到差啦掛。點知佢一句「你同我打到佢聽為止!」然後仲要企在我身旁,開埋 speaker 望住我打完一次又一次,足足打左一個鐘。。。當然最後都無人聽啦。

公司用左一個鐘既人工請我返黎打電話,諗落都 so 左。 不過我哩一生入面,就連屋企人既電話,一個月都無打得多過佢哩日,當佢半分鐘打一次飛去留言,咁一個鐘就姐係打左 120 次,直到今時今日我都仲記得哩個電話號碼。。。

留言

這個網誌中的熱門文章