隔離飯香


相信唔少上班一族都會自己帶飯,既健康又慳錢,而大部分人都會將個飯盒放係公司 Pantry 既雪櫃,等到食飯既時候用微波爐叮返熱佢。

差唔多到放飯時間,同事 C 氣沖沖咁走入黎我地 HR 間房話:「我要投訴!我肯定有人偷左我個飯盒!」

第一下我聽完之後呆左。

(喂大佬,你既然知有人偷左你飯盒,你咪自己搵佢出黎囉,你搵我都幫你唔到架。)

之不過咁,我地當然要保持一貫 HR 的專業態度,忍住好想笑既心情,向佢了解情況。

原來案發經過係同事 C 朝早放左個飯落雪櫃,但係差唔多到放飯既時間,去拎個飯黎叮,點知就發現雪櫃咩都無,而出奇地一個空空如也的飯盒出現在 Pantry 的洗手盤入面,所以佢就認為係其中一個同事偷食左佢個飯盒。

我問:「咁你知唔知係邊個同事偷食左你個飯盒呀?」(繼續忍笑)
同事 C:「唔知呀,但係公司除左同事就無其他人,你地 HR 可唔可以幫我搵下係邊個同事?」

(喂呀,我又唔係金田一,更加唔係福爾摩斯,最重要既係我地公司 Pantry 無裝 CCTV,報警應該唔會受理俾人偷左個飯盒掛?)

最後既解決方法係……由我地出電郵俾全部同事,「溫馨提示」大家唔好不問自取其他人既物品,同埋係自己既財物上寫返自己個名……當然,哩樣野係腦細要求。不過心諗,分分鐘寫左自己個名,反而佢日日都黎食我個飯盒。

其實當日我地有問同事 C 佢有咩餸,佢答我地「有白飯啦,尋晚食剩左既蒸肉餅,同埋幾條菜咁囉。」

嗯……其實到今日我都唔明佢個「自家製」隔夜飯盒有咩咁吸引……

我識條鐵咩……

留言

這個網誌中的熱門文章