帶老豆辭職



上次講到帶女友見工,哩次講下帶老豆辭工。

話說同事 E 係年輕既小伙子,入職唔夠半年,已經屢次聽聞佢對工作唔太滿意,覺得工作時間長、工作量多、又需要輪班欠彈性。

(其實 HR 既工作都係 =_=…)

某一個下晝,我們 HR 正與其他部門開會,聽到會議室外十分嘈吵。接待處姐姐面有難色咁敲門走入會議室,話有人要立即找 HR,於是腦細批准我離開會議室,去接待處睇下發生咩事。

點知只見一個大叔在咆哮:「我依家幫個仔黎辭職,我地要即刻走!」

之後我見到大叔身後同事 E 既身影。為免引人注目,我唯有請同事 E 父子到另一邊細少少既會議室。

一行入會議室,大叔就話:「依家我賠一個月人工,可以走未?」說罷後就將一疊銀紙同硬幣擲到會議室的桌上,正想轉身拉著同事 E 離去。我立即走到門前阻止佢地,同時解釋我們要一點時間計算 Final Payment,同事 E 可能有未放既假期,可以計返俾佢。全程同事 E 都躲在父親身後不發一言。感覺就是俗稱的「裙腳仔」。如是者,找埋條數之後就 Close File 左。

點知大約一年後,我們又收到一封求職電郵,望一望……

「咦?哩個咪之前帶埋老豆黎辭職果個同事 E?仲要申請公司另一個職位?」

佢係咪忘記左之前對公司既各種不滿……定係發覺原來轉工只係由一個地獄跳去另一個地獄……

其實辭職係好普遍既事,合則來不合則去,不過記住要跟足程序,唔好用比較奇怪既方法離開公司。有時候你唔知件事會傳到去邊個人耳邊,尤其係你唔肯定將來會唔會對同一間公司既職位有興趣……

留言

這個網誌中的熱門文章