面試  之  帶女朋友一齊見工



咁岩尋日係11 11 日,雙 11,咁就講下情侶野……

有日下晝收到接待處同事電話,通知我地面試既應徵者 D 已經到左,我由 HR Office 行去接待處,準備帶 D 去會議室面試。

點知去到接待處既時候,只係見到一對年輕情侶坐左係到,猶如在公園咁卿卿我我。(我望住都有少少唔好意思打擾佢地……)

問清楚邊位係 D 之後,就帶佢上會議室。當然,如果佢女朋友話要跟埋上黎既話,我會毫不留情地棒打鴛鴦。好彩都無癲到咁, D 既女朋友話會係接待處等佢。

啊!唔記得講,點解會特登拎出黎講,原因係 D 都係一個年輕女性。利申:公司(我自己都係)沒有性別或性取向歧視,而最後 D 亦順利入職。

老實講,有伴侶陪你去面試係幾 Sweet,但仲係送到公司門口算了,然後自己去附近的 Café 等。一來每個人既接受能力唔同,你都唔想接待處姐姐由你未入職就笑到你百年歸老嗰日掛。
P.S. 11 11 日除左係光棍節之外(明明兩個 1 拍埋一齊象徵住一對情侶既結合,都唔知做咩變左做光棍節),其實哩一日仲係第一次世界大戰停戰紀念日,讓世界充滿多點愛吧!

留言

這個網誌中的熱門文章