面試  之  我唔想知你諗咩


話說有一次約了一位 A 小姐來面試。面試前一天下午,收到佢電話……

 A 小姐:「你好,我係 A 小姐,我約了明天下午 3 時見工,請問有甚麼需要帶?」
我:「麻煩帶身份證、工作證明及學歷證明就可以了。」
A 小姐:「明白,明天見。」

1 分鐘後……

A 小姐:「我係 A 小姐,剛剛打過來的,我有其他事想再問。」
我:「好,無問題。」
A 小姐:「我明天見的主管係男定女?」
我:「明天見的主管是女的。」
A 小姐:「那你地公司有沒有宿舍?因為我都住得頗遠。」
我:「關於這方面,我地暫時無提供宿舍這個安排。」
A 小姐:「但我真的住得很遠,你地會否在附近租地方給我住?」
我:「抱歉,我地暫時未有類似的安排……」(忍住)
A 小姐:「其實我真係住得好遠,你地肯定有好多其他應徵者,一定唔會揀個住得咁遠……
我(無奈ing):「其實我地唔係睇住址,係睇態度同……

(說話都未講完)

A 小姐:「咁我覺得我黎左你地都唔會請我,我住得咁遠,有得揀都會揀第二個。」
我:「……」

(完全無插嘴的空檔)

A 小姐:「呢個係我既諗法,你地會睇埋住邊……
我(怒 ing):「小姐,不如聽日見面再詳細講。」(極速收線)

收線後 2 分鐘……又再一次聽到 A 小姐尖銳的聲音……

A 小姐:「咁係咪我聽日見工可以知道更多關於公司同份工既資料?」
我:「係。」(點解感覺上好似被質問?)
A 小姐:「咁聽日我見果個主管叫咩名?」
我:「聽日你就會知道……
A 小姐:「吓?無理由連名都唔講得喎,咁秘密?咁又係,我之前見果 D 工都係咁樣唔俾我知見邊個……」
我(底已躁):「唔係唔俾你知邊個,不過個部門咁大,未知聽日邊一位會見你,所以聽日……
A 小姐:「……(嘟嘟嘟)」

其實在電話上約面試已經係見緊工,睇緊大家日後有無機會做同事,如果在電話上的表現差,就算去到面試都已經打左個八折,你估下仲見唔見得成?

應徵者打電話詢問有關公司或職位問題,我地係歡迎,但有少少建議,可先簡單記一下要問既問題,避免要打幾次電話俾 HR

而且有時候自己既諗法唔駛講曬出黎,其他人亦唔係好想知你點諗。(其實 HR 點諗你都可能唔想知)

留言

這個網誌中的熱門文章