面試  之  秒秒鐘幾十萬上落


一個星期五朝早 10  45 分,Outlook 提示我 15 分鐘後有 interview,咁趁有時間就印返應徵者份履歷表同埋申請表出黎。

點知一直等,等到 11 10 分都仲係無聲氣,我以為個應徵者遲到或者係 No Show。因為哩兩個情況現今都十分普遍,所以見怪不怪。就在哩個時候,突然我收到佢電話,正當我以為佢通知我地話要遲到或者有事黎唔到……

應徵者:「我頭先去到你地公司門口,見唔到有其他人,等左大概 2 分鐘之後就走左。(嘟 ~)」佢直頭 Cut 埋我條線。

其實我地公司在扮工時間,接待處一定會有接待員。只要一走近門口,靚靚既接待員小姐一定會注意到你……(除非你既存在感低到一個點……)

老實講,面試係可以隨時取消,如果要改變主意唔想黎,只要打個電話就得。假若真係咁努力黎到面試地點,等左 2 分鐘就走(等左 2 個鐘就話姐),我地亦都唔好意思阻你秒秒鐘幾十萬上落,門口直行轉左唔該……

留言

這個網誌中的熱門文章